Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Saturday, November 22, 2008

焯楠仔十三個月大喇

自從焯楠仔過左一歲之後,不知不覺間發覺佢識左好多野咁,令到我地感到好開心呀,十三個月大既焯楠有以下成長:

(1)已經識行喇,仲行得越黎越穩陣
(2)識Please
(3)識飛吻
(4)識請請
(5)識Hello
(6)當聽到我地話"覺覺豬"喇,佢會即刻訓起張床度或者趴起我地度
(7)識拜拜
(8)玩完玩具,識執返玩具去膠箱度
(9)識聽我地既指令,例如"執個波波比媽媽",佢會走去拎個波波比我
(10)當我叫"俾俾媽媽",佢會將手中既物件交比我
(11)識叫"爸爸","媽媽","bb呀",同埋一大堆太空話
(12)當有樣物件唔見左,佢會識得攤開雙手示意唔見左
(13)識得分辨邊個係"爸爸","媽媽","工人"

好開心見到焯楠仔有這些成長,不過我仍然希望焯楠仔起飲奶方面有進步就更加好喇!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home