Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, October 22, 2008

Our Dearest Cheuk Nam, Happy Birthday

今日係焯楠仔一歲生日既大日子,對於我地黎講係一個非常特別重要既時間,回想起上年既今日,我正正要入醫院開刀生焯楠仔,仲記得果日好緊張,因為咁大個女都未試過入醫院,無幾耐既時間就聽到焯楠仔既喊聲,之後姑娘仲抱比我地,一齊影左第一張既全家福,時間過得好快,轉眼間焯楠仔已經一歲喇,由初初一個細小既身軀,到今日已經識爬,學行,有自己既脾氣,焯楠仔既黎到,確實帶比我地有好多既歡樂,雖然有時照顧佢既時候,都會有好多炆憎既時間,但我好快已經唔記得喇,好感激神去祝福我地既家庭,比我地有一個咁可愛既焯楠仔,我地希望焯楠仔身體健康,聽教聽話,做一個喜樂同感激既小朋友,祝你生日快樂!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home