Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, November 05, 2008

焯楠仔入左醫院呀

話說焯楠仔前晚半夜燒得犀利左,我同老公都決定即刻帶焯楠仔去仁安醫院,經過急証室醫生檢查後,最後都係需要入醫院住一晚,攪完一輪入院手續後,我地就上7樓兒科病房,上到去有個兒科醫生已經起度stand by,再次檢查時,醫生話焯楠有些少氣促,喉嚨有少少紅,但精神ok,所以都係留院觀察,無做任何check up,琴日起醫院一日,姑娘會定時定候入房幫焯楠仔探熱同量血壓,之後派藥,實際都只係起醫院等兒科醫生黎巡房,醫生話如果焯楠仔無再燒的話,焯楠仔就可以出院,到左傍晚六時,醫生再次巡房,佢話焯楠仔仲有少少燒,建議焯楠仔留多一晚抽血檢查,我同老公考慮左一陣,最後都係決定出院,因為我地眼見焯楠仔精神ok,又會訓同食(除左飲奶),所以都係想帶焯楠仔返屋企,等我地自己觀察,返到屋企時,開始發現焯楠仔既手,腳開始出紅疹,而發燒就開始慢慢退,可能係出玫瑰疹or一歲針既反應(發燒+出疹),呢幾日都要繼續觀察焯楠仔既情況,希望佢出完疹後會快些康復啦!!

凌晨四點半,焯楠仔剛剛睡著!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home