Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Saturday, November 01, 2008

焯楠仔病到了

自從27/10打完一歲針之後,焯楠仔到依家仍然病緊,眼見佢咳得好犀利,有好多痰時,所以今朝決定帶焯楠仔去仁安睇多一次醫生,經過醫生檢查,醫生認為唔關一歲針事,而係一些病毒感染,建議焯楠仔即時入院檢查,我考慮左一陣,我都reject左,因為我擔心醫院有好多病菌,同埋我想食左新既藥再睇下焯楠仔既情況先決定係咪需要入院,最後醫生開左抗生素同其他藥比我,幫我book了兒科覆診,醫生還叮囑我呢幾日如果焯楠仔仍keep住低燒或者再燒得更高,就必需要立即帶他返醫院,幸好醫生話焯楠仔好精神,不過係食奶方面差些,訓覺咳得好勁,希望焯楠仔快些康復啦,很擔心呀!希望今次既藥可以幫助到焯楠仔好返啦!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home