Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, January 01, 2007

Day 10 : 返到香港喇

今日起程返香港喇,10日既假期話咁快就完結,聽日要開始返工喇,今朝一早6:30起身,梳洗好後就出發去機場,搭10:00機返香港,原先琴晚諗住同老公出外count down,點知收到炸彈爆炸既消息,我地諗左一陣,為左安全起見,最後決定返酒店,真係有d掃興,原來琴日曼谷爆炸既地方,正正我地之前一日至去過,真係感激神take care我地既安全,如果我地選擇琴晚去呢d地方既話,後果真係不堪設想,一落機已經收到我阿媽既電話,因為佢琴日睇到新聞,擔心我地有事,所以打黎問候..

雖然琴晚我地最後起酒店count down,但都好開心,因為琴晚我地一齊去回顧2006年同展望2007,仲一齊去pray,好特別既時間係同神一齊,今年真係過左一個好難忘既xmas..

1 Comments:

  • At 9:16 AM, Anonymous Anonymous said…

    ming :
    2007 happy new years !!! yeah~

     

Post a Comment

<< Home