Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Saturday, December 30, 2006

Day 7 : 新大黑@Inter-Continental Hotel & MBK Centre

泰國之旅已經黎到第8日喇,呢兩日開始唔知去邊度行好,旅遊書所介紹既地方,大部份都已經去過,由於老公晏晝要留起酒店度做野,所以我地多數出去食個lunch就返酒店,等到夜晚至出去行,今日同老公去左Inter-Continental Hotel裡面既"新大黑"度食日本野(哈哈,無錯,又係日本野),之前聽同事介紹呢間餐廳,話呢度既日本菜係好正宗,而且價錢又唔貴,餐廳既裝修又靚,所以同老公決定今日黎試試,我地叫左一客壽司定食+天婦羅定食,味道果然唔錯,食到好飽,好開心,食飽飽之後,老公就要返酒店做野喇,返到酒店,我就上網睇下碟,跟住我就瞓左一陣,醒既時候都已經夜晚7:30,我地就拿拿臨換衫去搵野食,老公突然好想打邊爐,於是我地就去左MBK Centre裡面食飯,第二次起泰國打邊爐,感覺同起香港差唔多,唯一分別係食物種類比香港少,但價錢就平好多,都幾好食架,今晚呢餐飯都算特別...唔錯!!!

1 Comments:

  • At 11:13 AM, Anonymous Anonymous said…

    好開心呀! 每日都有Blog相睇!
    正!

     

Post a Comment

<< Home