Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday, December 31, 2006

Day 9 : 泰國倒數

話咁快呢個旅程已經黎到尾聲,要收拾心情聽朝一早坐飛機返香港喇,起呢10日泰國,我地去過唔同既地方,食左好多唔同既美食,亦都可以同老公兩位泰國同事一齊食飯,對於我黎講都係好難忘,可以同一些同自己文化背景唔同,國藉唔同既人走埋一齊,可以從傾計當中去認識呢個國家,未嘗都唔係一件好事,2006年好快就過去,回望呢一年都過得有開心,亦有唔開心既時侯,開心既係今年我同老公可以起兒童班服侍,從兒童班裡去學耐性(對住小朋友),怎樣去同小朋友相處,其實都係一個學問,黎緊既時間仍要繼續去學,另外一方面,開心既係見到神大大去祝福我地既財政,今年我同老公都分別加左人工,而供樓亦都可以減到息,對於我地黎講,真係好值得去感激神,因為呢個係一個出乎意料之外既祝福,感激神!!

唔開心既事,都會令我想起Matthew既離開,有些地方我仍然唔係好明白,今年年頭有幸可以同佢在一個查經班,而我地亦都一齊去合作帶領Level 2,我同老公亦曾邀請過佢地黎我屋企食飯spend time,好開心既片段常常起我腦海中出現,雖然Matthew離開左我地都有2個幾月,但佢果份有創意,付出,簡單既心,喜樂,一定會常常在我地心裡,但願佢起天上面,同神快快樂樂地一起,我深信我地必定會再見!!

今晚收到消息,曼谷有炸彈爆炸,為左安全起見,我同老公食完飯就返左酒店,希望新既一年,樣樣事情都會順順利利,婚姻美滿,屬靈指數越黎越高...

1 Comments:

  • At 9:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    小心呀!
    Bomb果邊點呀?

    你地安全嗎?

     

Post a Comment

<< Home