Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, December 27, 2006

Day 5 : Siam City Hotel, Central World & Suan Lum Night Bazzar

今日起泰國已經係第五日喇,今早起來去左酒店附近食好好味既燒肉飯,食完後就去左自己住既酒店參觀,環境一般啦,比起上次黎住果間真係遜色左少少,但呢度勝在交通方便,去機場只需30分鐘,而酒店附近又有BTS站,行過去都係只需5分鐘,非常方便,晏晝老公要起酒店做野,所以我地夜晚至會出去,但未plan去邊度食飯,但食完飯我地會去多一次夜市行街,掃下貨咁啦,哈哈....



晚飯+夜市:



我地既戰利品:



回程時發生左一些小插曲,是原我地行完夜市想坐的士返酒店時,問了幾架的士,有些話唔識去,有些就開天殺價,最後我地搵到一架的士,佢係用咪錶收錢既,上車前我地將個酒店地址比左個的士司機睇,問佢識唔識去呢間酒店,佢搭我地ok,咁我地就上車,但開車無耐,發現個司機個樣開始有些古怪,再問佢係咪識路時,佢竟然話比我地知係唔識路,之後我地起返夜市裡面落車,再搵第二架的士坐,搵左一陣,老公發現唔見左個電話,先醒起個電話留低起架的士度,但架的士已經唔知去左邊,後尾我地嘗試打返去個電話度,希望會有人執到,感激神,一打去時係有個香港女仔聽,佢仲問我地係唔係留低左部電話起的士度,因為佢咁岩上左呢架的士,但後尾佢因為個的士司機唔識路,佢地起返夜市度落車,太好喇,後尾我地起返夜市度拎返個電話,失而復得既感覺真係好開心,感激神比我地搵返個電話之餘,而執到果個人係香港人...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home