Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, December 26, 2006

Day 3 : China Town食魚翅 & Suan Lum Night Bazaar

唔覺唔覺起泰國已經第三日,今日老公都要起酒店做野,而我就好free咁起房度睇"一公升眼淚",今日既行程都好簡單,晏晝去左酒店附近食日本野(無錯,又係日本野,因為我地兩個鐘意食,又平又好味),食完之後,老公就要返酒店做野,我當然起房休息一下同煲下碟啦(好彩起香港帶左d碟黎唧),夜晚我地就約左老公個泰國同事Prasit一齊食飯,我地去左China Town度食魚翅,起泰國食翅真係好平,一煲都係港幣60蚊,有見及此,我地每人叫了一煲翅再加四碟小菜,埋單只係港幣300蚊,我地一直諗住今晚餐飯係請Prasit食,但埋單時佢堅持要比錢,我地阻止好耐都唔成功,因為今晚餐飯對於佢黎講係貴,攪到我地非常唔好意思,所以我同老公決定再搵一日請返佢食飯,以示感激,食完飯後,我地就坐的士去左曼谷好出名既夜市"Suan Lum Night Bazaar"行街,今次再行比起上年黎時舒服得多,因為呢幾日泰國都唔係好熱,夜晚仲涼涼地,感覺舒服好多,今晚我同老公都有收獲,我同佢都買左波鞋,兩件衫同一些擺設,價錢又平,好彩Prasit同我地一齊行,佢可以用泰文幫我地講價,買野都買得放心,起碼我地唔會比人呃啦,哈哈...

1 Comments:

  • At 12:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    嘩,你可以係旅行期間日日寫吓blog,真係好free喎.
    見你食魚翅食得咁開心,我都好想食tim.
    聖誕快樂呀.

     

Post a Comment

<< Home