Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, December 15, 2008

遊Snoopy Land

上星期六爸爸媽媽帶左我去Snoopy Land度玩呀,果日有好多人,今次我係第二次去,第一次去時我只得三個月大,今次再去我已經有十四個月大喇,仲識行識走潻,身邊太多野吸引我去望,所以我都無企定定比爸爸媽媽影相呀,影左好耐都只係得兩張相係望鏡頭咋!




0 Comments:

Post a Comment

<< Home