Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, August 30, 2006

幾經波折, 終於..............

之前起呢個blog到都提過黎緊會同老公出去玩返兩日一夜,依家終於有決定喇,我地決定會同茵姐&烽哥起1/10同2/10去大梅沙玩兩日一夜,酒店會住返"海闊.凌海酒店",而我上網亦都搵過package,有個都幾抵,$680(兩位)包來回九龍塘至沙頭角車票兩張,沙頭角至酒店車票兩張,一晚酒店,個價錢都唔錯,假期黎講唔算貴,原先想起沙田上車,但原來沙田晏晝係無車去沙頭角,所以我地決定會改去九龍塘上車,我地仲問埋henry,1/10果日會係麗豪sunday,所以我地可以返完sunday先出發,好開心呀....

好期待呀,可以假期同好友一齊去玩,亦都可以順便休息,唔錯!唔錯!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home