Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday, August 27, 2006

加送喇喂

今晚小妹如常起屋企煮飯食,但非常感激Jason & Karen去付出比我地,特意拎一盒"葡汁四蔬"去我地屋企,令我可以煮一個送就ok喇,個葡汁四蔬好好味呀,我同老公都讚不絕口...

是日晚餐:

(1) 葡汁四蔬(Karen親手煮,好感動)
(2) 蝦醬蒸肉片

2 Comments:

  • At 1:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    你地係唔係已經食哂成盒? 我諗住你同華仔可以食多一日,禁就唔洗日日煮啦!

     
  • At 3:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    琴晚食唔哂,不過我留左今日帶飯同留埋比我老公今日lunch食,好好味,多謝你既付出!!

     

Post a Comment

<< Home