Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, August 28, 2006

日本之夜


嘩哈哈,今晚終於唔駛煮飯食喇,點解?事原今日帶左盒飯返公司食,但我一班好同事誠意邀請我出去食齋,所以我就留低左盒飯起公司,咁我可以就聽日叮返熱黎食,至於我老公聽日食乜,佢都有一盒西炒飯食喎,所以今晚我可以大條道理唔煮飯一晚咁多啦.....

頭先同老公商量,我決定左今晚買壽司返黎食,好耐都無食過喇....好開心...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home