Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday, August 27, 2006

朋友, 好耐無見

話說老公依家起屋企休息既時侯,佢好想用呢d時間去聽帶學英交,所以佢打左比一位離開左教會既弟兄,問佢借英文錄音帶同書,他岩岩覆返我老公電話,老公還順便邀請左佢聽晚黎我地屋企食飯,談談佢既近況

諗返起以前同呢個弟兄都好熟,佢亦都係我老公結婚時其中一個伴郎,當知道佢決定離開神時,我都覺得好驚訝,唔經唔覺佢離開神都有兩年時間,唔知道中間佢發生過咩事,而呢一刻我都好想佢可以好似bible既小兒子一樣,會浪子回頭,希望聽晚既食飯,可以知道佢近況之餘,亦都希望神會用佢大能既手去改變呢個人,真的好希望

0 Comments:

Post a Comment

<< Home