Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday, August 27, 2006

朋友, 請坐.......


琴晚係一個好特別既晚上, 可以見返一個離開左教會既弟兄, 老公琴晚邀請左佢上黎我地屋企食飯, 傾下大家既近況, 琴晚再次見到佢既時侯, 外表上既佢同以前無乜分別, 但佢既生命就已經唔同左, 閒談中, 見佢依家都係不斷為著自己既前途去籌算好多, 閒時就起屋企打下機, 過著一個佢認為好既生命, 我同老公都嘗試邀請佢黎今個星期日既主日崇拜, 但佢都一口拒絕左, 我知道今日唔係單憑用我同老公既能力去令佢改變, 而係我地需要去倚靠神, 求神用佢大能既手去幫助呢個人, 希望佢有朝一日能醒悟過來, 去悔改同修補同神既關係........

為左琴晚果餐飯, 放工之後立即去了超級市場買送, 然後趕回家準備, 感激有老公既幫忙, 才能很快完成一個晚餐...

是日晚餐:

(1) 糖醋雞翼
(2) 菜心炒牛肉
(3) 清蒸黃花魚

0 Comments:

Post a Comment

<< Home