Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Saturday, November 03, 2007

坐月

唔覺唔覺生左蕭腩仔都有差唔多兩個星期,慢慢開始適應做媽媽既角式,雖然每日都好忙碌,休息既時間真係好少,但看見自己個仔一日一日咁長大,的而且確令我感到開心,好想起度特別感激老公,起我坐月既期間,佢真係幫左自己好多,半夜起身餵奶,換片,洗bb用品,衫仔,夜晚仲要煮埋飯比我食,見到佢都好攰,但佢仍然堅持夜晚起身餵奶,目的令我可以有時間休息,另外仲要多謝Andy & Alkie,起呢段時間,佢帶埋工人去我屋企煮飯比我地食,等我地可以夜晚輕鬆一點,真係好感激,亦都令我地好feel love,多謝你地!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home