Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday, October 14, 2007

遊西貢











仲有8日既時間,B仔就會出世,老公提意起我生之前,要去下唔同既地方食飯行街,享受下二人世界,所以琴晚我地就去左西貢食飯,好耐都無去過呢個地方,坦白講,行街既地方唔多,地方細細,但可以暫時遠離市區,都係好舒服既,晚飯我地選擇左一間西餐廳,据下扒,食下意粉,傾下計,都好relax,食完晚飯之後,我地仲去左近海邊既海鮮酒家,睇睇果度既海鮮,有好多唔同種類既海鮮,而且每間酒樓都擠滿左好多人起度等位,行左一陣,我地仲去埋"滿記"食糖水,好滿足既一晚呀...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home