Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday, October 14, 2007

最後一次起兒童班喇

今日係我同老公最後一日起兒童班, 我自己做左兒童班都有好幾年, 最初我起play group時已經教導佢地, 到今日既level 2, 睇見佢地每一個小朋友都大過左好多, 亦都見到佢地有不同性格既成長, 當中都建立了一份感情, 真係有些唔捨得, 感激神起過去既時間比我同老公有機會起兒童班去付出, 中間亦都建立左我地既愛心同忍耐, 亦都比我地留下好好既回憶, Amen !!



0 Comments:

Post a Comment

<< Home