Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, October 09, 2007

仲有13日咋

今日係十月九號,仲有13日B仔就會出世,琴日去左醫生度覆診,B仔依家已經有六磅,各方面都正常健康,感激神,醫生琴日仲講解左整個開刀過程,聽完之後,真係由心底裡面驚左出黎,幸好老公不斷起我身邊鼓勵我,叫我唔好驚,雖然我知道整個過程都唔會痛,但諗起在我清醒既時間,知道醫生做緊咩既時候,真係有些心理壓力,但為左想第一時間見到B仔,驚都要撐落去呀....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home