Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday, August 27, 2006

轉移陣地


早前起度提過下個月會同老公去深圳玩,但基於茵姐同烽哥最後決定唔跟我地去玩,所以我同老公依家決定去澳門玩兩日喇,點解要改地方?係因為我覺得兩個人返大陸玩確實有d危險,我唔係好夠膽...

老公提意去澳門住"聖地牙哥"酒店,佢係一間古堡酒店,全酒店只得24間房,但出入唔多方便,要坐的士,不過都無所謂啦,如果可以住一些咁有特式既酒店,都值得既....

老公仲會問下果邊酒店既人,睇下我地可唔可以有一個優惠價去book房,嘻嘻,希望有啦.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home