Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, September 16, 2008

BT迎月Party

過去既星期六,我地查經班去左Wing Yan & Wallace屋企有我地既迎月Party,當中非常感激Wing Yan & Wallace為我地預備食物,遊戲,佈置,同埋一個好大既吹氣泳池比我地一班既bb起裡面玩,等我地可以安心去享用食物,謝謝你地!!


0 Comments:

Post a Comment

<< Home