Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, September 04, 2008

焯楠終於肯食米糊喇

早排起個blog度提到焯楠厭奶之後,我同老公決定餵焯楠食多一餐solid food,就係食米糊喇,我記得焯楠五個半月既時候,我就開始嘗試餵焯楠食米糊,經過兩個星期時間,焯楠唔係咁鐘意食,所以餵食米糊既計劃就擱置了,如是者最近焯楠唔鐘意飲奶,令到我地好擔心,因為驚焯楠唔夠營養,所以我地再開始嘗試餵焯楠食米糊,結果係焯楠鐘意食喎,到目前為止佢可以食一餐米糊喇,咁我地都安樂哂!

焯楠仔飲食時間表:

7:00am 飲奶(5至6安)
11:00am 一碗粥
3:00pm 飲奶(5至6安)
6:30pm 一碗米糊
9:45pm 飲奶(5至6安)

我地仲將焯楠沖涼時間由晏晝改為夜晚,目的希望焯楠可以relax咁去訓覺,效果唔錯,焯楠既睡眠質素都大大改善,以前焯楠一個星期會醒幾晚,依家少左好多喇,大部份時間都可以一覺訓天光,只有間中失手,但對於我地黎講,已經好好架喇!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home