Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, August 27, 2008

厭奶B

還依稀記得焯楠仔曾幾何時係可以飲7安奶奶,自從焯楠仔開始食粥仔之後,佢開始對奶奶提不起興趣,由以前既7安奶奶到依家既4安(好彩既話,有時都有5至6安既),由以前5分鐘可以飲哂一支奶,到依家起碼要半個鐘至一個鐘以上,餵到工人都有點兒吃力,最近焯楠仔飲奶既情況越黎越差,飲3安奶奶就罷休,隔一陣再餵,焯楠已經極度唔願意張開口,什至起度哭哭鬧鬧,作為父母既我地真係擔心不已,呢個情況已維持左一段時間,我地用盡不同方法,都未能夠令到焯楠提起飲奶既興趣,究竟焯楠唔舒服? 吽牙仔 ? 定還是真係厭奶期既出現呢?

我當然唔希望焯楠仔有唔舒服,如果係吽牙仔或者係厭奶期,我希望這些日子可以快些過去.

照顧小朋友,真係一門高深既學問,我相信黎緊既時間,都會面對住唔同既挑戰,自己仍然需要不斷去學習呀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home