Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, October 13, 2006

黑色星期五

今日係黑色星期五呀,所以今日返工都唔多順利,老板最近心情唔好,日日返工都黑口黑面,同佢講野又悔悔氣氣,一年一次既performance appraisal又唔肯做,都唔知佢攪乜...

今日返工勁唔開心,首先同legal dept其中一個秘書問野時,比對方串之餘,仲要"吸"左我3次線,之後再問老板野時,又比佢話左2次,後尾頂唔順衝入廁所喊,今日真係好唔開心,好黑仔!!!!!

4 Comments:

  • At 4:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    公司的人事關係真係好複雜, 好似今日我公司同事噤, 有幾個同事一向都唔鐘意個supervisor, 今日因公事在email裡"串"來"串"去, 最終搞到去我哋部門阿head度, 最終緊係要佢攞平, 我心想, 都係做嘢啫, 不用搞到噤唔開心啫!

    所以, 你的處境完全明白!!!

     
  • At 5:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    今日真係好沮喪:(

     
  • At 12:41 AM, Anonymous Anonymous said…

    我很想鼓勵妳,唔好唔開心啦,我今晚9:30才開完會放工,太約10:15才回到家.雖然很疲倦,但仍然很想鼓勵妳,明天會更好.

     
  • At 9:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    多謝你地既鼓勵,今日心情好左好多喇

     

Post a Comment

<< Home