Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, September 20, 2006

天有不測之風雲,都係小心為上

琴晚收到一個唔多開心既消息,公司有個同我幾friend既女同事,琴日比佢老細炒左,消息黎得好突然,晏晝我仲同佢一齊食lunch,估唔到今日已經唔再可以同佢共事喇...

和呢個同事相處左有四年幾既時間,可能大家年齡差唔多,所以同佢成日都會走埋一齊,我亦試過同佢去過兩次旅行,起呢四年裡面,同佢唔單止只係同事關係,而我地亦都建立左一段友誼,感激佢當我係佢朋友,所以琴晚佢都第一時間搵我傾訴,我知道佢心裡有好多唔開心,不忿同被屈既感覺,而我都唔知點樣可以鼓勵到佢,唯有我可以做既就係為佢祈禱,希望佢可以盡快搵到一份新既工作...

今日返工都唔係好慣無左佢起公司,平時我可以擰轉頭同佢講野,依家唔會再有呢樣野喇.....

3 Comments:

  • At 9:50 AM, Blogger 惦佬精神 said…

    大公司係咁上下啦,我明白,我都做過大公司.

     
  • At 1:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    天下無不散的延席! 可以約她Spend Time呀!

     
  • At 10:17 PM, Blogger Skysea said…

    不過你老闆咁o易你,
    不用怕啦

     

Post a Comment

<< Home