Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, October 02, 2006

返黎喇@大梅沙

一連兩日既國慶假期好快就結束喇,聽日開始要返工,不過呢兩日假期都過得好開心,因為我地同茵姐&烽哥一齊去左深圳大梅沙有個短trip,我地一去到大梅沙,發現周圍都係人,無論起條街上,沙灘裡面都係有好多好多既人,下次再去玩時,都唔好撞正係大陸假期..

今次我地無特別去plan個行程,第一日去到酒店check-in後,我地都係去左酒店附近行逛,食下野咁,之後就返左酒店稍作休息,夜晚再去鹽田食海鮮,好豐富既一餐,食左好多海鮮,價錢比我地想像中便宜,好滿足,食飽之後就坐車返酒店梳洗,然後我地去左茵姐間房玩game,玩到一點左右就返房訓覺...

第二日qt食早餐同check-out之後,我地就坐車去返羅湖商業城按摩,一按就按左兩個鐘,之後再坐車去另外一個地方行街食晚飯,兩日一夜既行程就係咁樣完左,雖然深圳周圍都好多人,但都唔會影響到我地去玩既心情,亦都好開心假期可以同好友一齊渡過,真係非常感激!!!

2 Comments:

  • At 3:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    係就係好似冇上次住嗰間房噤特別, 不過都唔錯喎!

     
  • At 6:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    好好味咁喎. 果日sunday見到你地好趕, 但係咁好玩, 都係好值得啦.

    另外,見到你話華仔的腳已康復,真係好喇. 要小心take care呀.

     

Post a Comment

<< Home