Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, September 12, 2006

Home Sweet Home

自從起沙田買左樓之後,我煮飯既次數都多左好多,以前既我,我係好少煮飯食,因為我成日都覺得要預備兩個人既飯送係幾難,往往自己都唔識預個份量,加上我由細到大起屋企都唔駛幫手煮飯,所以我對於煮飯可以話係一概不通

不過感激依家可以比自己成為一個鍛鍊,由初初唔識煮飯到依家可以煮到d簡單飯送時,我覺得好開心,亦都比到我有成功感,煮飯仲可以train up自己果份堅持同不斷嘗試既性格,除此之外,見到老公食得開心時,我都覺得好被鼓勵同建立緊我既信心

今晚同樣煮了兩個簡單既飯送,好好味亦都好易煮,聽日我又可以帶飯喇,距離我地儲錢大計又行近一步

是日晚餐 :

(1) 蒜蓉豆豉蒸排骨
(2) 勝瓜炒雞柳

3 Comments:

  • At 12:29 AM, Anonymous Anonymous said…

    我覺得一些不是習慣常常做的事,培養到喜歡是很難得的,很欣賞你會覺得這是一個Training,我相信當中是包含了很多你對Wah的愛和謙卑!!煮飯不是一件容易的事,俾心機呀!!

     
  • At 11:29 AM, Blogger Skysea said…

    每次見到D相, 口水都流埋出黎 (好似Hagio咁)...

     
  • At 1:41 PM, Blogger 惦佬精神 said…

    好惦呀! 俾心機呀!!

     

Post a Comment

<< Home