Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, September 07, 2006

終於買到喇

嘩哈哈!!我終於買到部新電話喇....

琴日返hc之前同老公起新城市閒逛,一直我都好想換Nokia 6280呢部電話,但價錢又唔平,所以一直都無去買到,直到琴日同老公週圍去格價時,終於比我地起CSL度搵到一個好平既價錢,無論機價同月費,都比起其他公司抵得多(哈哈!!自己公司都唔幫襯),所以最後我將我舊果部電話trade-in而換了呢部3G電話,真係好開心喇....

而呢部電話個相機有成200萬像素,影出黎都唔差,幾靚架!!

第時等我影多d靚相post起度先:)

1 Comments:

  • At 11:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    我哋都好想換呀!!!!!

     

Post a Comment

<< Home