Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, September 05, 2006

深情對話

琴晚同老公可以靜靜地起屋企有一個deep talk既時間,一路食住我地喜愛既壽司,一路談談大家既屬靈生命,最近自己同老公多左磨擦,有d時候都唔係好開心,可能最近自己spirit麻麻,所以有好多野都覺得唔係好順眼,但感激有琴晚既時間,老公主動去傾我既問題,聆聽我既感受同想法,比左唔同既意見我,鼓勵我去建立唔同既關係,傾完之後,心情都變得開心左,亦都覺得輕省左,感激有老公既支持,聆聽同信任,佢真係鼓勵左我好多...

3 Comments:

  • At 7:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    都好多野食.差D食唔晒..........

     
  • At 1:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    支持你! 有老公鼓勵重有美食當前,簡直完美的配合!

     
  • At 1:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    有時候真係要D時間去傾吓計, 至會發現問題, 比心機呀! 支持你!

     

Post a Comment

<< Home