Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday, August 27, 2006

俾面派對

今日係Wallace既生日, 我地查經班同埋佢既好朋友琴晚上左佢屋企同佢慶祝生日, 好開心既一晚, 有中醫偉為我地預備既晚飯, 有蟹啦, 蝦啦, 石班啦, 雞啦, 燒味啦, 鮑魚炒翠玉瓜啦, 青椒炒牛肉啦, 涼瓜排骨煲啦, 蒜蓉炒通菜啦, 好好好.......味呀, 實在感激有口福可以品嘗到中醫偉既手勢, 太感動喇!!!

晚飯過後, 就係玩遊戲既時間, Matthew & Pamela預備左近期好Hit既15/16, 我地總共10人, 分開成兩組比賽, 問題當然黎唔開關於Wallace啦, 幸好小妹同Queenie (Wallace細妹)都好熟, 所以對Wallace既事都略知一二, 最後當然係我地呢組勝出啦(我地呢組有我同我老公, 俊明同Joe)

臨走前, 大家都預備左蛋糕比壽星仔, 我地都在一個好開心,好多歡笑聲中低下結束我地呢個"俾面派對".................

0 Comments:

Post a Comment

<< Home