Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, November 29, 2007

焯楠第一年陪媽媽過生日

琴日係小妹既生日,今年好開心有焯楠陪我過生日,感激神比左呢份禮物我地,原先琴晚諗住將焯楠放起婆婆處,等我地兩公婆可以輕輕鬆鬆去新城市食飯慶祝,但由於時間問題,最後我地決定帶埋焯楠去麗豪酒店食日式放題,幸好焯楠琴晚都算合作,飲完奶奶可以起bb車訓覺,總算令我同老公可以輕鬆去食飯!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home