Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, November 27, 2006

It's My Day

感激今晚老公同自己預祝生日,我地去左海逸酒店食buffet,好開心,查實小妹聽日至係正日,不過因為聽日係House Church,所以今日提早出外慶祝,哈哈....又老一歲喇..

聽日我既同事都約左我食lunch,同我celebrate生日,真係感激喇....
仲有不得不提,茵姐一早約左我今晚hc前同我食飯慶祝呀,真係有心,感激,感激!!

2 Comments:

  • At 9:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    我夠一早約咗HC前同你celebrate囉...

     
  • At 11:33 AM, Blogger 鄭Ming日記 said…

    茵姐,唔好嬲,我加返起個blog喇,謝謝你呀..

     

Post a Comment

<< Home