Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, November 23, 2006

祝福呀...

前日係一個關於感恩節既HC,當中聽到有不同既弟兄姊妹去表達對身邊人既感激時,真係好感動呀...

而我自己就好感激神對我同老公有好多既祝福,早幾日收到老公既電話,佢話公司由下個月起加佢11%既人工,真係令我好Superise,因為我無諗過老公今年會加人工(因為上年已加左),而個幅度都唔錯,感激神..

而另外收到個Good News係我地之前Request銀行減息比我地,琴日收到銀行電話,銀行肯減息比我地,每個月可以供少六百幾蚊,好開心,感激神....

真係好感激神起我地既Finance方面大大去祝福,Amen!!

2 Comments:

Post a Comment

<< Home