Welcome To Our Blog ~ Wah, Ming & 焯楠仔 Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, March 17, 2008

工人今日到喇

申請左三個月既工人,今晚終於到喇,心情開始緊張,亦都有唔同既憂慮,成日諗唔知個工人品行係點,佢會點樣對待焯楠,會唔會好有愛心,耐性去照顧佢,而且屋企開始多左一個人住,我同老公都要適應,希望我地可以相處到,而工人都可以達到我地既要求啦!

另外,亦都好想多謝andy & alkie,因為佢地將個工人訓開既床轉送左比我地,等我地唔需要額外用錢買,仲有doris email比我個工人守則,好有用呀,等我地可以大概知道點樣set rule比個工人,謝謝你地!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home